Un helpdesk este o resursă destinată să furnizeze clientului sau utilizatorului final informații și asistență legate de produsele și serviciile unei companii sau instituții. The purpose of a help desk is usually to troubleshoot problems or provide guidance about products such as computers, electronic equipment, food, apparel, or software. Scopul unui birou de ajutor este, de obicei, de a depana problemele sau de a oferi îndrumări cu privire la produse cum ar fi computerele, echipamentele electronice, produsele alimentare, îmbrăcămintea sau software-ul. Corporations usually provide help desk support to their customers through various channels such as toll-free numbers, websites, instant messaging, or email. Întreprinderile oferă de obicei asistență clienților prin diverse canale, cum ar fi numere gratuite, site-uri web, mesagerie instantanee sau e-mail. There are also in-house help desks designed to provide assistance to employees. Există, de asemenea, birouri de ajutor interne, concepute pentru a oferi asistență angajaților.
Pentru clientii nostrii oferim consultanta 24 de ore din 24 pentru toate problemele survenite , asigurandu-le acestora cursivitate si siguranta in desfasurarea activitatii. Totodata asiguram monitorizare permanenta a tuturor echipamentelor informatice diminuand astfel riscul de a pierde informatii sau de a inceta activitatea.
Programele noastre personalizate pe necesitatile clientilor nostri, ofera un avantaj reciproc, rezultatul fiind usurinta cu care se vor desfasura activitatile importante.
In permanenta exista minim doua persoane care sa analizeze si sa gaseasca solutii rapide pentru problemele aparute.
E-mail helpdesk@cybegray.ro